FAQ


Prechádzať slovník s použitím tohto registra

Špeciálny | A | Á | Ä | B | C | Č | D | Ď | DZ | | E | É | F | G | H | CH | I | Í | J | K | L | Ĺ | Ľ | M | N | Ň | O | Ó | Ô | P | Q | R | Ŕ | S | Š | T | Ť | U | Ú | V | W | X | Y | Ý | Z | Ž | VŠETKO

P

Otázka:

Po vytvorení konta mi neprišiel potvrdzujúci mail

(Posledná úprava: Štvrtok, 15 september 2011, 12:56)
Odpoveď:

Najčastejším problémom pri vytváraní nového konta je neexistujúca, alebo nefunkčná mailová adresa. Napr. zlá je uzivatel@orangeportal.sk (správne by malo byť uzivatel@orangemail.sk). Systém potom nemôže poslať potvrdzujúci mail a užívateľa po týždni automaticky vymaže z databázy.
Ak teda užívateľ nedostane potvrdzujúci mail, môže si opať vytvoriť konto, pričom by si predým mal vyskúšať, že mailová adresa je platná.

Pre zamestnancov a študentov z STU nie je potrebné si vytvoriť nové konto. Stačí sa prihlásiť prvý raz svojím AIS loginom a konto bude okamžite vytvorené bez ďalšieho overovania.

Otázka:

Pridanie človeka do kurzu

(Posledná úprava: Štvrtok, 15 september 2011, 12:50)
Odpoveď:

Pre pridanie nového účastníka kurzu je potrebné v ňom byť učiteľom. Potom klikneme v bloku Nastavenia - Používatelia - Zapísaní do kurzu na tlačidlo Zapísať používateľov. Najprv skontrolujeme, či pridávame učiteľa alebo študenta. Potom konkrétnu osobu vyhľadáme a ukončíme zapisovanie do kurzu.

Otázka:

Prihlasovací kľúč do kurzu

(Posledná úprava: Štvrtok, 15 september 2011, 12:53)
Odpoveď:

Na rozdiel od starších verzií Moodle je prihlasovací kľúč do kurzu teraz dostupný v bloku Nastavenia - Používatelia - Metódy zápisu do kurzu - Samoprihlásenie sa do kurzu (Študent).